• Početna

Prigovori i žalbe

Postupak rešavanja prigovora i žalbi upućenih Centru za ispitivanje namirnica d.o.o. je utvrđen u CIN-PR-2, Rešavanje prigovora i žalbi

Prigovor - izraz nezadovoljstva, osim žalbe, upućen CIN-u koji se odnosi na njene laboratorijske aktivnosti ili rezultate ispitivanja ili na aktivnosti sertifikacije.

Žalba - zahtev podnosioca da se ponovo razmotri nepovoljna odluka po podnosioca, a u vezi sa poslovima sertifikacije proizvoda. Napomena - U nepovoljne odluke o sertifikaciji spadaju: odbijanje prihvatanje prijave za sertifikaciju, odbijanje da se nastavi postupak sertifikacija, zahtevi za korektivnim merama, odluka da se odbije, smanji, suspenduje ili ukine sertifikacija i bilo koja druga mera koja sprečava sticanje sertifikacije.

Newsletter

Ako želite da primate obaveštenja pošaljite nam Vašu email adresu:

Tema newslettera će biti isključivo informacije i Vaše podatke nećemo davati trećim licima.

Kontakt

Adresa

ul. Zmaja od Noćaja br. 11
11000 Beograd

Radno vreme

Radnim danom 07:30 - 19:30
Subotom 07:30 - 14:00

Telefoni

011 2625-077; 2185-567; 2183-227; 2625-289; 2634-596; 2626-882

011/2625-720
kontakt@cin.co.rs

Finansijsko-pravni poslovi

011/2626-241