Izjava o politici kvaliteta
Centar za ispitivanje namirnica d.o.o., Beograd, kao organizacija sa dugogodišnjom iskustvom u delatnosti bezbednosti hrane, je trajno opredeljen da održava visoke standarde i kvalitet u svim svojim delatnostima, i stalno unapređuje svoj renome i ugled.
Ovo opredeljenje ostvarujemo primenom definisane
Politike kvaliteta, koja obavezuje da se:
Kroz uspostavljenu organizaciju, ovlašćenja i odgovornosti ostvaruje dobra profesionalna praksa i održavaju visoki standardi kvaliteta usluga u svim oblastima rada
- uzorkovanju,
- laboratorijskim ispitivanjima i
- sertifikaciji
i drugim poslovima, po ugovorenim zahtevima sa korisnicima usluga.
Pružaju standardne usluge, kroz dosledno ispunjenje svih zahteva standarda SRPS ISO/IEC 17025: 2006 (ISO/IEC 17025:2005) i SRPS ISO/IEC 17065:2013 (ISO/IES 17065:2012), a sve aktivnosti sprovode na nepristrastan, nezavisan, objektivan i poverljiv nači, što je opredeljenje trajnog karaktera Centra.
Osnovni cilj i svrha uspostavljenog sistema menadžmenta je zadovoljavanje zahteva korisnika i ispunjavanje zahteva propisa i drugih normativnih akata, što što se kroz:
- obezbeđenje kvaliteta rezultata ispitivanja i/ili sertifikacije,
- poštovaje rokova i pravovremeno izvršenje aktivnosti, i
- adekvatnost finansijske nadoknade.
Svi zaposleni u Centru moraju biti upoznati sa politikom i dokumentovanim sistemom menadžmenta, procedurama i uputstvima, i da ih u svom radu dosledno sprovode.
Donoseći ovu Politiku kvaliteta i uvodeći sistem menadžmenta dokumentovan u Poslovnicima o kvalitetu, rukovodstvo Centra ističe svoju posvećenost razvoju i primeni sistema menadžmenta i zadovoljenju zahteva standarda SRPS ISO/IEC 17025: 2006 (ISO/IEC 17025:2005) i SRPS ISO/IEC 17065:2013 (ISO/IES 17065:2012), kao i svoju i obavezu svih zaposlenih, da shodno sopstvenim ovlašćenjima i odgovornostima ispunjavaju obavezu poboljšavanja njegove efektivnosti.